3000150509 | Del llenguatge oral a la llengua escrita: la competència comunicativa oral | |||||||||||||||||||||||||
2013-2014 | Cicle de conferències. Educació Infantil-Primària | |||||||||||||||||||||||||
10/2/2014 - 17/3/2014 (15 hores) de 17:00h a 19:00h | ||||||||||||||||||||||||||
CRP del Baix Llobregat VII | ||||||||||||||||||||||||||
Josep Tarradellas, 11 (Martorell) | ||||||||||||||||||||||||||
Accessos | Veure plànol | |||||||||||||||||||||||||
Inscripció | 21/10/2013 - 29/11/2013 | |||||||||||||||||||||||||
Persones destinatàries | Adreçades a equips de mestres. Cal que assisteixin un mínim de quatre o cinc mestres: d'ed. infantil, de cicle inicial, algú de l' equip directiu o el coordinador d'educació infantil, també hi pot assistir algun mestre d'educació especial. | |||||||||||||||||||||||||
Requisits de certificació | - Assistència al 80% de les hores. - Lliurament dels requisits establerts per la persona formadora. | |||||||||||||||||||||||||
Descripció | Conferències en les que partint de la pràctica dels professionals d'educació infantil i cicle inicial, es reflexiona sobre la importància del treball de la llengua oral durant aquests anys i es faciliten eines i estratègies per dur a terme aquest treball al llarg de tota l'escolaritat de forma coordinada i seqüencial. | |||||||||||||||||||||||||
Objectius | - Reflexionar sobre la importància d'un treball sistemàtic i organitzat de la llengua oral durant tota l'escolaritat obligatòria i fonamentalment durant aquests primers anys a l'educació infantil i al cicle inicial. - Compartir eines i estratègies per dur a terme aquest treball de forma coordinada i seqüenciada al llarg de l'escolaritat perquè tots els alumnes millorin les seves habilitats lingüístiques i la seva competència comunicativa. | |||||||||||||||||||||||||
Continguts | - Què és el llenguatge oral i com s'adquireix. - L'evolució de la comunicació i el llenguatge: com observar i identificar el moment evolutiu dels alumnes. - Com i quan treballar la llengua oral a l'escola. - Situacions comunicatives: com ensenyar a escoltar (el treball de la consciència fonològica). - Situacions comunicatives: com afavorir que els slumnes parlin. | |||||||||||||||||||||||||
Observacions | Els centres que assisteixin a aquest cicle de conferències podran sol·licitar un taller, al seu centre, el curs 2014 - 2015. | |||||||||||||||||||||||||
Organització | Servei d'Ordenació Curricular d'Educació Infantil i Primària | |||||||||||||||||||||||||
dtbaix@xtec.cat | ||||||||||||||||||||||||||
Calendari |
| |||||||||||||||||||||||||
dilluns, 25 de novembre del 2013
FORMACIÓ INTERESSANT
Ei!! Aquesta entrada és de caràcter informatiu! Jo ja m'he apuntat a aquest curs que ofereix el Centre de Recursos Pedagogics de Martorell i pinta molt i molt bé!!!!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada